Дослідження ринку на практиці

Використання статистичних методів дозволяє охарактеризувати структуру ринку, дослідити основні тенденції його розвитку, а також виявити і змоделювати вплив комплексу ринкових факторів. Саме тому більшість положень статистики ринку товарів і послуг широко застосовується у ході проведення маркетингових досліджень.

22 вересня 2021 року доцент Христенко повела із здобувачами вищої освіти групи МЕН 3/1 практичне заняття з дисципліни «Статистика ринку» із застосуванням інтерактивних методів навчання.

Здобувачі вищої освіти мали змогу власноруч провести маркетингові дослідження, як на рівні конкретного учасника ринку, так і на рівні спеціалізованих консалтингових підприємств, оформити і презентувати результати своєї роботи для публічного обговорення.







Дописати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget