Бізнес-гра «FreshBiz»

05-06 грудня 2019 року у Миколаївському національному аграрному університеті, координатором партнерських відносин з МАШАВ Наталією Жигальцовою, було проведено бізнес-гру «FreshBiz». Даний захід відбувся за підтримки Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).
У грі взяли участь здобувачі вищої освіти факультету менеджменту та обліково-фінансового факультету. Командна гра, прийняття управлінських рішень, конкуренція, маркетингові стратегії – ось далеко не повний перелік завдань, які навчались вирішувати майбутні фахівці.
Як стати успішним та організувати правильно власну справу? Як рішення впливають на досягнення не тільки в грі, а й у реальному житті? Пані Наталія поділилася власним баченням досягнення успіху в кар’єрі, також наголосила, що особливістю проведення бізнес-гри є аналіз дій студентів під час гри та їхній вплив на кінцевий результат.
Проведення таких практичних занять – це потужний механізм саморозвитку та освіти, тому що вони відображають справжню поведінку студентів. Ігри, як засіб пізнання, дозволять нам «вчитися, роблячи». Бізнес-гра «FreshBiz» навчила здобувачів вищої освіти розуміти принципи інвестування, капіталовкладення та використовувати ці знання в житті.
Учасники бізнес-гри залишилися у захваті від проведеного навчання. Вони особисто подякували Наталії Жигальцовій за чудову бізнес-гру, висловлювали слова вдячності ректорові університету В’ячеславу Шебаніну та заступнику менеджера Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва Володимиру Терновському, за надану можливість підвищити рівень своєї фахової підготовки, професійної майстерності та відчути себе справжніми бізнесменами.

























Опублікувати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Ім’я

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget