Профорієнтаційна робота кафедри менеджменту та маркетингу

Викладач кафедри менеджменту та маркетингу та представник приймальної комісії МНАУ Зінгаєва Наталя Євгеніївна взяла участь у батьківських зборах випускних класів Миколаївської ЗОШ №11 з метою інформування та роз’яснення основних положень Умов прийому та новацій Міністерства освіти і науки України у 2019 році.
30 січня 2019 року було проведено батьківські збори учнів 11-Б класу Миколаївської ЗОШ №11. Основні запитаннями, які виникли у батьків та потребували роз’яснень, стосувалися відмінностей відкритих та небюджетних конкурсних пропозицій та можливостей навчання за бюджетні кошти. 

31 січня 2019 року Зінгаєва Наталя Євгеніївна зустрілась з батьками учнів 11-А класу. Було поінформовано батьків щодо мінімального прохідного балу для всіх спеціальностей – 100 балів, термінів вступної кампанії 2019 року. Потребувало пояснень питання пріоритетності заяв на відкриті конкурсні пропозиції (на бюджет) та пільгові умови вступу.




Для того, щоб допомогти зорієнтуватися в особливостях Вступної кампанії-2019, учасникам зборів було запропоновано відвідати університет, а також зареєструватися на основну сесію ЗНО у приймальній комісії Миколаївського НАУ.

кафедра менеджменту та маркетингу, профорієнтаційна робота, приймальна комісія

Опублікувати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Ім’я

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget