Профорієнтаційна робота кафедри менеджменту та маркетингу

Викладач кафедри менеджменту та маркетингу та представник приймальної комісії МНАУ Зінгаєва Наталя Євгеніївна взяли участь у батьківських зборах випускних класів Миколаївської спеціалізованої школи "Академія дитячої творчості" з метою роз'яснень основних положень Умов прийому та новацій Міністерства освіти і науки України, які стосуються вступників до закладів вищої освіти у 2019 році.
Зінгаєва Наталя Євгеніївна розповіла про відмінності відкритих та небюджетних конкурсних пропозицій, можливості навчання за бюджетні кошти та пільгові умови вступу. Було зазначено мінімальний прохідний бал для всіх спеціальностей – 100 балів, а також терміни вступної кампанії. 
Для того, щоб допомогти зорієнтуватися в особливостях вступної кампанії-2019, учасникам зборів було запропоновано відвідати університет, а також зареєструватися на основну сесію ЗНО у приймальній комісії Миколаївського НАУ.





кафедра менеджменту та маркетингу, профорієнтаційна робота, приймальна комісія

Опублікувати коментар

[disqus][facebook]

MKRdezign

Контактна форма

Ім’я

Електронна пошта *

Повідомлення *

На платформі Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget